Saturday 19 April 2014

DEODARAN - PENYELESAIAN BAU BADAN SERTA-MERTA


Adakah anda mengalami masalah badan berbau? Sudahkah anda jumpa jalan penyelesaiannya? Jika belum, saya ingin memperkenalkan satu produk yang cukup bagus dan terbaik di pasaran, iaitu Deodaran Antipeluh keluaran Amway. Mengapa ia terbaik? Berdasarkan pengalaman saya menggunakannya selama beberapa tahun kebelakangan ini, saya tidak lagi mengalami masalah badan berbau.

Dulu, sebelum saya diperkenalkan dengan deodaran ini, saya mengalami masalah badan berbau cukup teruk. Tambahan pula saya merupakan perokok yang tegar. Setiap kali merokok, bau rokok akan melekat di baju dan menyebabkan badan bertambau berbau. 

Situasi ini menyebabkan saya malu untuk berdepan dengan orang ramai apatah lagi rutin kerja harian saya bertemu pelanggan. Moral saya jatuh. Apa yang saya lakukan ialah saya mencuba beberapa produk deodaran yang lain tetapi tidak berkesan. Akhirnya saya bertemu dengan Deodaran Antipeluh Amway. 

Antara kelebihan produk ini yang cukup saya suka sehingga sekarang ialah:
  1. Perlindungan sehingga 48 jam setiap kali menggunakannya.
  2. Kombinasi deodaran dan antipeluh.
  3. Menghilangkan masalah badan berbau di dalam tempoh 3 hari.
  4. Boleh dibawa solat.
  5. Penjimatan untuk satu botol sehingga 6 bulan untuk seorang pakai.
  6. Deodaran berkualiti tinggi dan menjimatkan berbanding jenama terkenal di pasaran.
  7. Jaminan wang dikembalikan sekiranya anda tidak berpuas hati menggunakannya.

Itu antara kelebihan produk deodaran yang saya suka. Anda patut mencubanya dan rasai kehebatannya. Saya sudah mencubanya, anda bila lagi? 

Untuk pertanyaan bolehlah email kepada saya atau tinggalkan komen anda di ruangan ini.

No comments: