Thursday 8 May 2014

Aksi Terbaik Fahmi

Aku nak berkongsi satu gambar aksi anak aku yang setiap kali aku melihatnya membuatkan aku ketawa sendirian. Memang terbaiklah. Secara spontan je aku tangkap gambar ni. Asalnya dia merengek nak handphone aku yang tengah caj tuh. Last-last merajuk, dia pun buat aksi ni sambil minum susu dan tengok tv. Hahaha. Terbaiklah Amy. Abah sayangkan Amy.

Haha. Amacam, menarik tak gelagat Amy?
Amacam? Sedang buat senaman cakar harimau tu. Tunggu Amy dah besar sikit, nanti boleh tengok semua post yang abah ceritakan tentang Amy nanti. Sekejap je masa berlalu, Amy dah nak masuk 3 tahun. Tak lama lagi dah nak dapat adik. Besar dugaan untuk besarkan Amy. Banyak cabaran yang abah dan mama lalui dalam membesar dan membentuk Amy. Abah harap Amy akan jadi anak yang soleh dan berjaya di dalam hidup nanti.

Marques De La Vida

No comments: